کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/06 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پنهان‌کردن آسان لیست تماس‌های اخیر آیفون

hiddencalllog7banner

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ اگر از آیفون خود به طور مرتب برای برقراری تماس استفاده می‌کنید به طور حتم برگه‌ی Recents را که لیست تماس‌های اخیر برقرارشده توسط دستگاه را نشان می‌دهد همواره دم دستتان دارید. تمامی تماس‌های گرفته‌شده، دریافت‌شده و از دست رفته در این برگه قرار می‌گیرند و تنها با یک تپ بر روی گزینه‌های لیست، تماس جدیدی با آن فرد برقرار می‌شود.

بسیاری از ما این اسامی را جزوی از حریم خصوصی خود می‌دانیم و کم نیستند موقعیت‌هایی که در آن‌ها قصد مخفی‌کردن این لیست از دست افراد مزاحم و فضول را داریم. اما متأسفانه سیستم عامل آی‌اواس راهی جز پاک‌کردن گزینه‌های این لیست جهت رهایی از دست آن‌ها را پیش پای کاربر نمی‌گذارد. توییک HiddenCallLog7 به منظور مرتفع‌ساختن همین کمبود توسعه یافته است. پس از نصب این توییک پنهان‌کردن گزینه‌های این لیست نیز به سادگی پاک‌کردن آن‌ها خواهد بود.

همانطور که در تصویر ابتدای پست می‌بینید انجام این کار از طریق همان پنجره‌ی پاک‌کردن لیست انجام می‌گیرد. در صورتی که مطابق معمول عبارت Clear را از گوشه‌ی سمت چپ برگه‌ی Recents اپلیکیشن Phone انتخاب کنید، علاوه بر گزینه‌ی Clear All Recents گزینه‌ای تحت عنوان Toggle Hidden را نیز مشاهده خواهید کرد. با انتخاب این گزینه لیست بی‌نیاز از پاک‌شدن تنها از دیده مخفی می‌شود. با انجام دوباره‌ی این روند می‌توانید لیست را دوباره ظاهر کنید.

HiddenCallLog7 هیچ تنظیماتی برای شخصی‌سازی ندارد و گزینه‌ای به منوی Settings دستگاه اضافه نمی‌کند. در صورتی که مایل به استفاده از این توییک هستید می‌توانید آن را هم اکنون به رایگان از سورس بیگ‌باس دانلود و نصب کنید. برای استفاده از HiddenCallLog7 باید کاربر آی‌اواس ۷ باشید. اگر چه مشخص است، اما جهت اشاره باید گفت که چون توییک در ارتباط با اپلیکیشن Phone کار می‌کند٬ سازگار با دستگاه‌های آیپد و آیپاد نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21816 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/05/05 تعداد مشاهده: 1589
سافت گذر